Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
HydePark / Odp: Nowy Wielki OffTopick, jeśli masz pisać na temat, nie wchodź!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jezior dnia Luty 01, 2017, 05:09:50 pm »
hue hue hue
forum
kek :P
12
HydePark / Odp: Nowy Wielki OffTopick, jeśli masz pisać na temat, nie wchodź!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez yeti dnia Styczeń 31, 2017, 02:01:04 pm »
Tak tylko chciałam kopnąć tego trupa.

Au... za co?
13
HydePark / Odp: Nowy Wielki OffTopick, jeśli masz pisać na temat, nie wchodź!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PanciaUla dnia Styczeń 12, 2017, 07:36:57 pm »
Tak tylko chciałam kopnąć tego trupa.
14
HydePark / Odp: Nowy Wielki OffTopick, jeśli masz pisać na temat, nie wchodź!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Aker dnia Lipiec 08, 2016, 05:39:51 pm »
Teraz juz tylko po ksywach.
15
Twórczość około-orkonowa / Odp: Orkonowe Pieśni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Akira dnia Maj 13, 2016, 08:15:31 pm »
W sumie to w 2012 dostałem swoją... Może i nie powinienem sam publikować ale żeby nie zginęło  8)

Kto na kłodzie ruchał kłodę,
sam zgwałcony przez satyra,
kto na zamku się oświadczył,
to właśnie Akira.
16
HydePark / Odp: Nowy Wielki OffTopick, jeśli masz pisać na temat, nie wchodź!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dagmara dnia Kwiecień 19, 2016, 11:32:12 am »
A ktoś wie jak jest z tymi avatarami? Stare nie działają a nowych nie da się wgrać. Czy zostały już na stałe skreślone? :O
17
W świecie baśni i legend Orkonu - gra dla tych, którzy pierwszy raz / JESTEM LEGENDĄ!- Ogłoszenie rekrutacyjne dla NPC
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hisja dnia Styczeń 18, 2016, 10:24:51 pm »
JESTEM LEGENDĄ!

Ogłoszenie rekrutacyjne dla NPC czy dla tych co już byli na Orkonie: czyli nie-pierwszoroczni (czasem zwani wetami/vetami) czyli nie-misie.

Jeśli w Świecie Orkonowym grałeś/grałaś kiedykolwiek postacią, którą chciałbyś/chciałabyś powrócić to teraz jest ku temu szansa! Zgłoś postać NPC na misiówkę! (Zgłoszenie powinno zawierać czy zgłaszasz siebie czy też dodatkowe osoby, czy masz zapotrzebowanie na dodatkowe osoby do lokacji, krótki opis kim jest Twoja Legenda oraz to jak inni gracze pamiętają Twoją Legendę (to nie zawsze się pokrywa) i co chcesz robić na grze).

Jeśli nigdy w Świecie Orkonowym nie wykazałeś się, nikt nie pamięta Twojej postaci- też nic straconego- napisz do nas w jaką Legendę chciałbyś/chciałabyś się wcielić! (Zgłoszenie powinno zawierać czy zgłaszasz siebie czy też dodatkowe osoby, czy masz zapotrzebowanie na dodatkowe osoby do lokacji, krótki opis kim jest Twoja Legenda oraz to jak inni gracze pamiętają Twoją Legendę (to nie zawsze się pokrywa) i co chcesz robić na grze).

Nie masz pomysłu, a chcesz zagrać na misiówce? Pisz do nas! (Zgłoszenie powinno zawierać kim lubisz grać i co chcesz robić na grze, czy chcesz grać niezależnie czy dołączyć Cię do innej grupy).

ZOSTAŃ LEGENDĄ - ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ!
misiowka2016@gmail.com

(w tytule maila prosimy o wpisanie "NPC")
18
W świecie baśni i legend Orkonu - gra dla tych, którzy pierwszy raz / Ogłoszenie rekrutacyjne dla "Misiów"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hisja dnia Styczeń 18, 2016, 10:17:44 pm »
Ogłoszenie rekrutacyjne dla "misiów" czyli dla tych co są po raz pierwszy na Orkonie.

Jeśli jesteś "misiem" i chcesz zagrać na larpie "w świecie baśni i legend Orkonu" zgłoś się już dziś!

misiowka2016@gmail.com

W tytule maila wpisz "MIŚ"

Zgłoszenie powinno zawierać:
Imię i nazwisko i ewentualnie ksywę gracza
Imię i nazwisko i ewentualnie herb postaci
Klasę postaci
Informację czy zgłaszasz się do konkretnej drużyny czy my mamy dołączyć do kompletowanej drużyny z graczy zgłoszonych jednostkowo.
Można wysłać historię postaci, jednak nie jest ona wymagana.

Klasy postaci do wyboru:
Wojownik: postać może korzystać z tarczy i broni długiej powyżej 100 cm (brak limitu na drużynę)
Mag/Szaman: do wyboru ofensywny lub defensywny
Zwiadowca: postać może się skradać czyli może przez 5 min./1h. poruszać się ze skrzyżowanymi rękoma na piersi (ogólnolarpowy znak niewidzialności)
Bard: postać nie musi śpiewać, może opowiadać historie lub wykazywać się innym talentem, mechanicznie może skorzystać z hipnozy talentem: osoby podziwiające talent nie mogą walczyć przez okres prezentacji max do 5 min.- czas decyzją duszka może zostać wydłużony, umiejętność nie działa jeśli postać nie widzi lub nie słyszy talentu (zasłonięcie rękoma nie działa, materiałem tak).
Kapłan: postać służy konkretnemu bóstwu i modlitwą może uzyskać błogosławieństwo, które może wspierać różne działania, uzyskanie błogosławieństwa podlega decyzji duszka i jest zależne od zaangażowania w odegranie modłów.
Medyk: może leczyć i tworzyć mikstury proste.
W każdej drużynie musi być min. 1 przedstawiciel każdej profesji, lecz maksymalnie 2 (z wyjątkiem wojowników). W przypadku śmierci któregoś z przedstawicieli danej profesji może inna osoba przejąć jego funkcję w połączeniu ze swoją, ale działania wykonywane w ramach nowej profesji mają wtedy o 50% mniejszy efekt ponieważ postać nie jest mistrzem w nowej dziedzinie lecz uczniem zmarłego mistrza.
Mechanika będzie oparta na mechanice GG + informacje obecnie opublikowane + wyswig jako element wspomagający (z racji, że jest to larp drużynowy, każda drużyna będzie mieć przypisanego duszka, który może określić, że efekt działania może być lepszy lub gorszy od mechanicznego w zależności od odegrania ma to na celu naukę mniej doświadczonych graczy dobrego odgrywania).
19
HydePark / Odp: Nowy Wielki OffTopick, jeśli masz pisać na temat, nie wchodź!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Akinomaja dnia Styczeń 18, 2016, 10:16:41 pm »
Nowe Szatki Forum!





ORKON JEST NAGI
20
W świecie baśni i legend Orkonu - gra dla tych, którzy pierwszy raz / Wstęp fabularny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hisja dnia Styczeń 18, 2016, 10:13:46 pm »
Larp drużynowy przygotowany dla osób, którzy w 2016 r. po raz pierwszy będą uczestniczyć w Konwencie Gier Terenowych- Orkon czyli tzw. "Misiów".

Zgłoszenia i pytania kierować na: misiowka2016@gmail.com

Wstęp fabularny:

„(...)Wśród straconych dzisiaj dezerterów znalazł się również Bernard Feri, czasowy dowódca V Pułku Zaciężnego oraz I Pułku Dywersyjnego. Według zeznań XVIII dnia kampanii „Atak Tyrana”, gdy został odcięty od lewego skrzydła VIII pułku zaciężnego podczas bitwy nad brzegiem Rdzawej Rzeki tuż przed pojawieniem się mgieł znad Solanek. Kilka godzin później, wysłana do walk z elfami z Taur-Nu-Wath VPułk Zacięzny utracił kontakt z resztą swojego oddziału i z i Pułkiem Dywersyjnym dowódca Bernard Feri podjął decyzję o przebiciu się na przypuszczalne miejsce obozowania pozostałych oddziałów Tyrana (...)”

Jak twierdził Bernard Feri, kilka dni później zabłąkane resztki podległych mu pułków armii Tyrana znalazły się na nieznanym terenie, daleko za liniami wroga. Do niezwykłego odkrycia przyczyniła się gwałtowna ulewa, która zmusiła ich do szukania schronienia wśród wyrastających spośród drzew skał.

Właśnie tam trafili na ruiny prastarej świątyni, której strzaskane kolumny kruszały pod wpływem ciążących na nich stuleci, nim pierwsze elfy pojawiły się w Taur-Nu-Wath. Pod pamiętającym ognisty deszcz Armaggedonu ołtarzem, poświęconym jednemu z bóstw zamierzchłych tysiącleci, żołnierze odnaleźli coś, co wyraźnie poruszyło towarzyszącego im maga. Po krótkiej naradzie z dowódcą, mag zabrał tajemniczy przedmiot i otworzył bramę przez tajemniczy portal. Bramę, który miała zaprowadzić go do samej stolicy Tyranii Żelaznych Wrót.

Pozostali podjęli bezskuteczną próbę połączenia się z głównymi siłami armii tyrana. Przeżył jedynie Bernard Feri. Blisko miesiąc po bitwie nad Rdzawą Rzeką patrol odnalazł go ukrywającego się w lasach, od wielu dni należących do Tyrani Żelaznych Wrót.

Jego historia nie różniła się zbytnio od wymysłów innych schwytanych dezerterów.

Kilka dni po egzekucji dowódcy V Pułku Zaciężnego oraz I Pułku Dywersyjnego zeznania zostały jednak potwierdzone przez kapłanów i magów oraz widzących. Wedle wizji znaleziskiem była poświęcona jednemu z Zapomnianych Bogów relikwia, zwana Sercem Nieśmiertelnego, która może przesądzić wynik starć pomiędzy Tyranią Żelaznych Wrót, Sojuszem Zachodniego Brzegu, elfami z Taur-Nu-Wath i orczymi plemionami z Shagh- Raghat . Problem w tym, że niosący artefakt mag nigdy nie dotarł do stolicy...

Tyrania Żelaznych Wrót wyznaczyła bajońską nagrodę dla tych, którzy dostarczą Serce Nieśmiertelnego Tyranowi. Władcy Taur-Nu-Wath obiecali spełnić każde życzenie osoby, która odda artefakt elfom. W Sojuszu Zachodniego Brzegu czekają tytuły, ziemie i zaszczyty. Krasnoludy przysięgły otworzyć wrota jednego ze swych podziemnych skarbców, a kupcy z Wolnych Miast są gotowi przebić tą ofertę ? Nawet orkowie są gotowi zapewnić takiej osobie przyjaźń duchów i wszystkich plemion Shagh-Raghat. Wszystkie strony obiecują sławę... żadna zapewne nie wie jednak, na czym właściwie polega moc tej relikwii.

Magom i wieszczom udało się ustalić, że niosący Serce Nieśmiertelnego mag zginął podczas wędrówki przez portal. Wieszczby nie są jasne, wynika z nich jednak, że nastąpiło to w miejscu, którego zdają się unikać nawet mieszkańcy sąsiadujący z Solankami. Niezwykła ta kraina jest bowiem domem przywołanych mocą wiary mieszkańców legend, baśni i historycznych kronik - domeną najpotężniejszych istot, jakie stąpały po tym świecie.

Jeśli nie lękacie się stanąć twarzą w twarz z istotami, którymi piastunki straszyły Was w kołyskach, to może być zadanie dla Was.

Oferujący nagrody oferują pomoc odpowiedniego maga, który za niewielką opłatą otworzy Wam portal w jedną stronę, jeśli zdobędziecie artefakt to lub macie więcej złota lub dar przekonywania, może nawet w obie.

Jedno jest pewne ten, któremu uda się zdobyć Serce Nieśmiertelnego już nigdy nie będzie musiał przeliczać reszty podczas kupowania gospody, ani martwić się o plamy na jedwabiu czy zmarszczki na skórze ulubionej niewolnicy.
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10