Autor Wątek: Wampir Maskarade - pytanie o mechanikę  (Przeczytany 2147 razy)

Offline Gald

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 272
Wampir Maskarade - pytanie o mechanikę
« dnia: Luty 17, 2010, 12:16:16 am »
Czy ktoś z was wie jak działają granaty w Wampirze Maskaradzie? W sensie jak na przykład obliczyć obrażenia zadane przez taki granat i czy wampir jest w stanie przetrwać bezpośredni kontakt z czymś takim. Nigdzie ani w podręczniku ani na forach nie mogę znaleźć informacji na taki temat.

Offline Dźwiedź

  • Grupa Scenariuszowa
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 2207
  • Niedźwiedź mający święty spokój...
Odp: Wampir Maskarade - pytanie o mechanikę
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 17, 2010, 04:18:32 am »
na logikę
granat zależnie od rodzaju zadaje
falą uderzeniową i odłamkami bashing damage - vampiór nie ma specjalnie co się martwić o organy wewnętrzne - tak jak przy broni palnek
jeżeli zdaży mu się płonąć (zapalający jest na przykład) to zadaje aggravated
Co do siły - załóż sobie że zależnie od rodzaju granatu ma trzy strefy rażenia - blisko jak ciężka broń palna, dalej jak przeciętny gnat, jeszcze dalej jak lekka pukawka
Autobiografia Tytuł: Chichoczący niedźwiedź Podtytuł: Ja - Bydle.

Offline Bestia

  • Jajakobyły
  • Administrator
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 6651
    • Konwent Fantastyki Steam&Sword
Odp: Wampir Maskarade - pytanie o mechanikę
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 17, 2010, 08:22:34 am »
Najlepiej to wsadzić takiemu odbezpieczony granat do ryja. Ile by nie miał Fortituda tego nie przetrwa.

Offline Chloru

  • Gibberling
  • Promo
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 1032
  • Designed to die!
    • Gibberling Press
Odp: Wampir Maskarade - pytanie o mechanikę
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 17, 2010, 10:01:10 am »
Oszywiście święty granat ręczny zadaje podwójne obrażenia  ;)

Offline Gald

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 272
Odp: Wampir Maskarade - pytanie o mechanikę
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 17, 2010, 10:31:16 am »
Dzięki Dźwiedziu. :)

Offline KURA

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 1481
  • Moduł Pamięci Zewnętrznej
Odp: Wampir Maskarade - pytanie o mechanikę
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 17, 2010, 12:07:43 pm »
A Hallelujah Bomb*? 8)



* podpowiedź - Worms 8)

Przygotowania do roli życia, w LARPie rozpisanym na dekady

Offline Chloru

  • Gibberling
  • Promo
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 1032
  • Designed to die!
    • Gibberling Press
Odp: Wampir Maskarade - pytanie o mechanikę
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 17, 2010, 12:18:43 pm »
Księga Uzbrojenia, rozdział drugi, wersety od 9 do 21.


I Święty Attyla wzniósł granat ręczny ku górze, mówiąc: O Panie, błogosław ten
granat ręczny, który rozniesie nieprzyjacioły twe na malutkie kawałeczki w łasce
twojej. A Pan skrzywił się w uśmiechu, a ludzie spożywać poczęli owce, leniwce,
karpie, orangutany, płatki śniadaniowe, przetwory owocowe...

Streść się trochę, bracie.
 
I Pan powiedział: Wpierw wyjąć musisz świętą Zawleczkę, potem masz zliczyć do
trzech, nie mniej, nie więcej. Trzy ma być liczbą, do której liczyć masz i
liczbą tą ma być trzy. Do czterech nie wolno ci liczyć, ani do dwóch. Masz
tylko policzyć do trzech. Pięć jest wykluczone. Gdy liczba trzy jako trzecia w
kolejności osiągnięta zostanie, wówczas rzucić masz Święty Granat Ręczny z
Antiochii w kierunku wroga, co naigrawał się z ciebie w polu widzenia twego, a
wówczas on kitę odwali. Amen.

Offline Kędzior

  • Prezydent
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 772
  • Da ba di da ba dai
    • Międzynarodowy Serwis Informacyjny
Odp: Wampir Maskarade - pytanie o mechanikę
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 22, 2010, 09:08:23 pm »
Było to bardzo ładnie opisane w Requiem, starczy lekko przełożyć sobie zasady. Ale jest opisane (Jest nawet na storytellers screen omowione dmg eksplozji, łacznie z granatami).

Offline Luna

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 1660
Odp: Wampir Maskarade - pytanie o mechanikę
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 25, 2010, 09:07:02 am »
ale wampiry chyba troszku ciężko granatem załatwić... akceleracja te sprawy :P
"Pokonaj słabych wrogów, z silnych uczyń przyjaciół" ;)

Offline Gald

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 272
Odp: Wampir Maskarade - pytanie o mechanikę
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 25, 2010, 10:07:13 am »
miałem kiedyś akcelerator voo doo 2 i starczyła cola żeby go wykończyć

Offline Dźwiedź

  • Grupa Scenariuszowa
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 2207
  • Niedźwiedź mający święty spokój...
Odp: Wampir Maskarade - pytanie o mechanikę
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 25, 2010, 10:34:28 am »
dzięki akceleracji taki wampir jak dostanie fosforowym płonie trzy razy szybciej
Z drugiej strony wampira który byłby w stanie zwiać przed falą uderzeniową mógłby nieźle zmasakrować efekt gromu dźwiękowego. A już na pewno popsułby otoczenie.
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2010, 10:37:46 am wysłana przez Dźwiedź »
Autobiografia Tytuł: Chichoczący niedźwiedź Podtytuł: Ja - Bydle.