Autor Wątek: Larp "Teomachia"  (Przeczytany 686 razy)

Offline Kebab

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 2
Larp "Teomachia"
« dnia: Czerwca 20, 2010, 12:12:03 am »


Już niedługo rusza projekt Teomachia! 2 - 4 lipca, kotlina kłodzka - malownicza opuszcona wieś Rogóżka pełna kamiennych ruin, potoków, lasów i łąk. Znalezienie bardziej urokliwego miejsca jest prawie niemożliwe!

Wciel się w rolę poszukiwacza przygód w świecie ogarniętym wojną bogów! Już w tym roku rusz razem z Ekspedycją do zrujnowanego miasta Keret na poszukiwanie skarbów i po niebotyczną chwałę zasiedleńców nowej prowincji Baronii...


„Słuchaj, myślisz, że dlaczego to robię? Tutaj jestem spalony - brat przepił resztkę majątku, siostra przeprowadziła się do męża i zupełnie zerwała ze mną kontakt. A tam jest prawdopodobnie ziemia, dużo niezamieszkanej ziemi, którą Baron Konrad - niech imię tego wielkiego męża sławione będzie wieki - zadeklarował dać na własność każdemu, kto zgodzi się przyłączyć do Ekspedycji. Poza tym starzy mówią, że było tam kiedyś trakt, a na trakcie duże miasto - większe niż Stolica. Duże, a przede wszystkim bogate miasto, a jako że nikt do tej pory nie wybierał się w tamte strony, to też nikt nie mógł dokładnie przeszukać jego ruin. Krąży plotka, iż w tamtym rejonie miały miejsce jedne z najsilniejszych wyładowań podczas walki Urista z Medorinem, a obaj dobrze wiemy co to znaczy - Łzy Boga. Za taki jeden maciupci kryształek mógłbyś żyć jak dawni królowie. Że niebezpiecznie? A pewnie, że niebezpiecznie - ale gdzie teraz według Ciebie jest bezpiecznie? A na południowym-wschodzie jest na pewno bezpieczniej niż na Wilczym Szańcu - nic stamtąd nie przypełza i nie usiłuje Cię zeżreć albo spalić. Poza tym z nami rusza część oddziału Pretorian - oni wiedzą jak prać zielone, orcze dupska. I nie wierzę, że nie ruszy z nami banda rzezimieszków i wariatów gotowych zabijać wszystko, co się rusza dla barońskiego złota. Mnóstwo możliwości, mówię Ci - wszyscy tam ciągną - magowie po ingrediencje niedostępne już w naszych okolicach i zaginioną w ruinach wiedzę, wszelkiej maści łotrzykowie i poszukiwacze skarbów zwabieni wizją poukrywanych w ruinach kosztowności, wojownicy chcący zaistnieć w pieśni, bardowie którzy tą pieśń napiszą, marzyciele i wariaci szukający Łez Boga i my prości ludzie, dla darmowej ziemi i przywilejów barońskich. Mówię Ci, to nowy świat...”

Pełna mechanika już istnieje - jest w trakcie przetwarzania na formę elektroniczną i w najbliższym czasie będzie można rozpocząć dyskusję nad jej dopracowaniem. Zdradzić mogę że stworzyliśmy od podstaw system który można nazwać pół-klasowym - można tworzyć dowolnie skomplikowane postacie, jednak pozostanie przy jednej profesji daje większe możliwości. Dodatkowo postanowiliśmy wprowadzić innowację z którą my do tej pory się nie spotkaliśmy - mam nadzieję że wy również. Mianowicie - każda istota jest obdarzona jakąś cząstką mocy. Siła ta przejawia się pod postacią Punktów Mocy z których każda profesja czerpie inaczej - np. mag tworzy zaklęcia, a wojownik używa do zwiększenia swojej skuteczności w walce.

Jednak czym jest nawet najwspanialszy świat i oryginalna mechanika, bez Ciebie drogi graczu? Cały świat i fabuła jest tworzony po to byś Ty mógł wycisnąć do ostatniej kropelki to co w grze sprawia ci radość. Walcz, kradnij, czaruj, odgrywaj - cały świat jest dla Ciebie!

Zapraszamy wszystkich - zarówno doświadczonych jak i początkujących - do odwiedzenia naszej strony internetowej. Wiemy że nadal na stronie istnieją braki jednak wszystkie będą sukcesywnie uzupełniane. Gorąco zachęcamy do rejestrowania się na forum, które musimy rozruszać ;) By wejść na stronę, kliknij sygnaturę u góry.

Na wszelkie pytania chętnie odpowiem w tym wątku, jak również na forum naszego larpa. Temat będę uzupełniał o nowe informacje.

Enjoy!