Autor Wątek: Tenebris  (Przeczytany 2186 razy)

Offline Tenebris

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 10
Tenebris
« dnia: Luty 16, 2011, 06:12:42 pm »

Mamy zaszczyt zaprosić Was na pierwszą odsłonę LARPa Tenebris. Gra odbędzie się w dniach 8-10 lipca 2011 roku na terenie nieczynnej żwirowni w Owińskach w gm. Czerwonak pod Poznaniem. Fabuła toczyć się będzie w autorskim świecie, którego realia przywodzą na myśl późne średniowiecze. Podobnie jak mechanika rozgrywki, został on wykreowany przez grupę zakochanych w LARPach miłośników fantastyki.

Gracze będą mieli możliwość odkrywania tajemnic przesyconego magią kontynentu Tebronu na wiele różnych sposobów. Pierwsza ze ścieżek pozwoli im poznawać świat oczami ludzkich przybyszów, którzy przypłynęli na Nowy Kontynent pod żaglami Federacji Karnae, w poszukiwaniu niezliczonych bogactw, nieśmiertelnej sławy, potężnej magii i źródeł wiary. Będą mogli też obrać drogę rdzennych mieszkańców Tebronu, takich jak kanoniczne dla gatunku fantasy postacie elfów i krasnoludów. Do dyspozycji graczy zostanie również oddane dzikie plemię Amurytów, potomków ludzkich rozbitków, których kapryśne wiatry przygnały na Tebron wiele stuleci wcześniej.

Po zasady gry, mechanikę, historię świata oraz mnóstwo równie przydatnych informacji i wskazówek zapraszamy na:
Oficjalną stronę LARPa Tenebris

Stowarzyszenie Tenebris gwarantuje, że prężny team organizatorów dołoży wszelkich starań, aby LARP spełnił Wasze najśmielsze oczekiwania.

Do zobaczenia na Tebronie!!!
« Ostatnia zmiana: Marzec 13, 2011, 03:21:34 pm wysłana przez Tenebris »

Offline Tenebris

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 10
Odp: Tenebris
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 13, 2011, 03:27:17 pm »
Witamy ponownie!

Po kolejnym miesiącu wytężonej pracy nad naszym LARPem mamy dla Was świeżą porcję aktualności!

Serdecznie zapraszamy do rejestracji na naszym Forum. To niezastąpione źródło  informacji i najlepsze miejsce na zadawanie pytań na temat LARPa. W ostatnim czasie pojawiło się na nim sporo interesujących materiałów, takich jak:

- Specyfikacja Frakcji wraz z opisem poszczególnych ras. Szczegółowy i podstawowy podręcznik dla każdego gracza!
- Tabela Zależności Międzyfrakcyjnych - czyli kto się lubi, a kto się czubi!
 
Obie aktualizacje znajdziecie w dziale: Informacje ---> Nabór do frakcji ---> Specyfikacja Frakcji.

Gorąco polecamy polubienie Strony Tenebris na Facebooku. Na bieżąco publikujemy tam powiadomienia o najważniejszych aktualizacjach. Przez Facebook'a możecie również już dziś potwierdzić swój udział w naszej imprezie.

Zachęcamy do spotkania z nami na tegorocznym konwencie Pyrkon!. Uczestnicy imprezy będą mieli niepowtarzalną okazję wzięcia udziału w przygotowanej przez nas dramie Tenebris 1/2: Bilet w jedną stronę która będzie swoistym prequelem naszego wakacyjnego LARPa. Drama będzie rozgrywana w sobotę wieczorem, a sam konwent odbędzie się w dniach 25-27 marca w Poznaniu.

Mamy nadzieje, że przygotowane materiały pomogą Wam w rozeznaniu się w świecie, który stale się rozrasta, a kolejne księgi kart jego historii zapełniają się.

Pozdrawiamy,
Team Tenebris

Offline Tenebris

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 10
Odp: Tenebris
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 30, 2011, 11:54:22 am »
Małe podsumowanie naszej aktywności na Pyrkonie 2011


To dopiero powód do dumy!
Złote Maski nasze!
Zorganizowana przez naszą ekipę drama Tenebris 1/2: Bilet w jedną stronę otrzymała nagrodę w kategorii Dla Najlepszego MG Team na największym konwencie fantastyki w Polsce! Zapraszamy do obejrzenia filmu z rozdania nagród i naszej galerii na Facebook’u!

Dziękujemy wszystkim graczom i pozostałym uczestnikom konwentu, którzy oglądali nasze plakaty i dali się poczęstować ulotką! Mamy nadzieję, że wszyscy pojawicie się 8 lipca w Owińskach i pomożecie nam otworzyć nowy rozdział w historii wielkopolskich LARPów!

Już wkrótce na naszym forum zostaną umieszczone zasady i mechanika rozgrywki. Zapraszamy do rejestracji!

Pozdrawiamy,
Team Tenebris
« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2011, 11:59:49 am wysłana przez Tenebris »

Offline Tenebris

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 10
Odp: Tenebris
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 03, 2011, 11:18:35 pm »
Organizatorzy Tenebris serdecznie zapraszają na I Spotkanie Organizacyjne dla Graczy które odbędzie się w najbliższą sobotę, 9 kwietnia o godzinie 15.00 pod Dzwonem Pokoju na poznańskiej Cytadeli.
Będzie to okazja do osobistego spotkania z Mistrzami Gry i zadania pytań odnośnie wakatów, zasad, mechaniki i wszystkich innych rzeczy związanych z naszym lipcowym LARPem.
Poniżej zamieszczamy mapkę z oznaczonym miejscem spotkania organizacyjnego:

Do zobaczenia w sobotę!

Offline Tenebris

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 10
Odp: Tenebris
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 07, 2011, 06:35:17 pm »
PO PIERWSZE - MECHANIKA

Witajcie drodzy gracze,
mamy zaszczyt pokazać Wam owoc naszej niemal półrocznej pracy!
Oto wyczekiwany Podręcznik Gracza stworzony przez nas dla Was. Wszystkie zasady, frakcje i czary w jednym miejscu. Cały LARP od strony mechanicznej, nie będzie miał już przed Wami tajemnic. Podręcznik znajdziecie na naszym forum w dziale "Mechanika". Zapraszamy do lektury!



PO DRUGIE - REKRUTACJA

Ponieważ mechanika ujrzała dziś światło dzienne i usunęliśmy z drogi wszystkie formalne przeszkody, z radością ogłaszamy, że rekrutacja graczy na LARPa Tenebris uzyskała status: OTWARTA!!!
Ze względu na zaistniałe okoliczności postanowiliśmy dać Wam więcej czasu na zgłaszanie swoich postaci - termin nadsyłania zgłoszeń to na dzień dzisiejszy 1 lipca 2011 roku.
Pamiętajcie, aby zgłoszenie wysłać do odpowiedniego MG frakcji!
Lista MG wraz z mailami jest dostępna na naszej stronie internetowej. Z tej  samej witryny można pobrać również formularz zgłoszenia postaci.
Spieszcie się! Liczba miejsc w niektórych frakcjach ograniczona!

PO TRZECIE - II SPOTKANIE DLA GRACZY

Serdecznie zapraszamy na II Spotkanie Organizacyjne dla Graczy które odbędzie się w najbliższą niedzielę, 12 czerwca o godzinie 15.00 pod Dzwonem Pokoju na poznańskiej Cytadeli.
Będzie to okazja do osobistego spotkania z Mistrzami Gry i zadania pytań odnośnie wakatów, zasad, mechaniki i wszystkich innych rzeczy związanych z naszym lipcowym LARPem.
Do zobaczenia w niedzielę!

Pozdrawiamy,
Team Tenebris
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2011, 11:36:40 am wysłana przez Tenebris »

Offline Tenebris

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 10
Odp: Tenebris
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 29, 2011, 07:04:02 pm »
I. Mapka dojazdu na LARPa + instrukcje
Na naszym forum przed kilkoma dniami ukazała się mapka pokazująca jak dojechać na Tenebris wraz ze stosownymi instrukcjami i objaśnieniami. Z kolei w tym temacie gracze spoza Poznania (i nie tylko) umawiają się na wspólny wyjazd.
II. Ostatni dzwonek!
Wszystkich chętnych graczy, którzy jeszcze nie przesłali swojemu MG Formularza Zgłoszenia Postaci przypominamy, że 1 lipca jest już pojutrze! Po tym terminie ORGowie solidarnie ruszają w plener, i zgłoszenia osób które spóźnią się z wysyłką mogą nie zostać potraktowane z należytą uwagą.
Listę adresów e-mail wszystkich Mistrzów Gry znajdziecie tutaj.
III. Spotkanie dla graczy
Serdecznie zapraszamy na IV (OSTATNIE!!!) Spotkanie Organizacyjne dla Graczy które odbędzie się wyjątkowo w SOBOTĘ, 2 lipca o godzinie 15.00 pod Dzwonem Pokoju na poznańskiej Cytadeli.
Będzie to okazja do osobistego spotkania z Mistrzami Gry i zadania pytań odnośnie wakatów, zasad, mechaniki i wszystkich innych rzeczy związanych z naszym przyszłotygodniowym LARPem.
Wszystko wskazuje na to, że będzie to OSTATNIA okazja do zapłacenia niższej składki (25zł). Warto się pojawić!
Do zobaczenia w SOBOTĘ!

Pozdrawiamy,
Team Tenebris

Offline Tenebris

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 10
Odp: Tenebris
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 11, 2011, 07:22:58 pm »
[size=150]Tenebris
Debriefing fabularny[/size]




Kiedy majestatyczne okręty Federacji Karnae przybiły do brzegów Tebronu i Admirał Gwiezdnej Floty jako pierwszy postawił stopę na brzegu, Nowy Kontynent sprawiał wrażenie opustoszałego. Rozesłani na cztery strony świata zwiadowcy wracali ze strzępami informacji o napotkanych śladach osadnictwa, ale, zgodnie z rozkazami przełożonych, trzymali się z dala od obozowisk i nie nawiązywali kontaktu z rdzennymi mieszkańcami tajemniczego lądu.

Ludzie to zwierzęta stadne, które najbezpieczniej czują się w otoczeniu swoich pobratymców. Śpią najspokojniej, kiedy dookoła trzaskają płomienie ognisk, a kawałek ziemi, na którym składają głowę, jest odgrodzony od reszty świata fizyczną barierą. Dlatego też pierwszą rzeczą, którą Komandor Ragnar rozkazał swoim żołnierzom, było pozyskanie drewna z wraków spoczywających nieopodal antycznych okrętów i zbudowanie dookoła obozowiska wysokiej palisady. Ten czyn pozwolił im oswoić nieprzyjazną rzeczywistość – od teraz ziemia w obrębie ogrodzenia była ich domem, a wszystko, co poza nim – zagadkową, dziką przestrzenią.

Ludy Tebronu nie ignorowały przybyszów – obserwowały ich z zaciekawieniem od kiedy tylko skrzydlate żagle ich statków załopotały na horyzoncie. Czekały jedynie na odpowiedni moment, aby się im objawić, i dla każdego z nich był on nieco inny.

Pierwsi u bram obozowiska pojawili się Amuryci. Ich pierwotna ciekawość szybko wzięła górę nad nieufnością i już wkrótce wartownicy musieli się zmagać z hałaśliwą zgrają obdartusów, którzy z niesłabnącym zapałem czepiali się ich ubrań, szczypali w łydki i usiłowali dobierać się do bukłaków, głośno komentując przy tym każdy element ich ekwipunku.
 
Niedługo po tym pojawił się sam krasnoludzki Mistrz Run. Udało mu się nawiązać rozmowę z grupą Alchemików, ale jego krępa sylwetka szybko utonęła w tworzonym przez Ryboludzi rozgardiaszu i po dłuższej chwili razem z nimi został przepędzony z dala od ogrodzenia, do płonącego na pobliskiej plaży ogniska.

Wtem z zalegającej dookoła wieczornej mgły wyłoniła się procesja Elfów. Skąpana w magicznym świetle kolumna tych istot szła w stronę obozowiska kołysząc się w rytm pieśni. Nieustraszony Admirał Renzo Piano rozkazał zebrać członków ekspedycji i ruszył Elfom na spotkanie. Gospodarze i goście zebrali się dookoła ogniska i rozpoczęli rozmowy. W imieniu ludzi przemówił Profesor Dragomir, ze strony Elfów przemawiali na przemian Guru Wojennego Tańca i Najwyższa Kapłanka Lunaris.
 
Zadowolony z przebiegu konwersacji Admirał zaproponował gospodarzom żołnierską wieczerzę. Niespodziewanie wtoczone w pobliże ogniska beczki z solonymi śledziami stały się zarzewiem międzyrasowego konfliktu. Amuryci na widok ryb unieśli się gniewem, wsiedli na łodzie i w mig zaszyli się w swoim obozie po drugiej stronie zatoki. Uwagę Elfów przykuły zaś smukłe sylwetki służebnic, które przyniosły pokarm. Ludzkie stroje i mowa nie zdołały zmylić czujnych oczu Kapłanki, która momentalnie rozpoznała w nich elfki i zażądała wyjaśnień. Nie otrzymała ich jednak, ponieważ zaniepokojeni nagłym zamieszaniem ludzie skryli się za ogrodzeniem i zamknęli za sobą ciężkie wrota, separując się od gospodarzy. Nad wybrzeżem Bezkresnego Morza zapadła cisza – tylko od strony obozowiska Amurytów dochodziły przytłumione zawodzenia rytualnych śpiewów...

Nazajutrz w obozie ludzi dały o sobie znać podziały klasowe i etniczne. Podczas gdy alchemicy z Taygete szybko nawiązali współpracę z Krasnoludami i rozpoczęli eksplorację ich kopalni, a kapłani Sybilli z Herse składali wizyty w obozowisku Elfów przynosząc im dobrą nowinę, dziarscy wojacy z Arche wprowadzali w życie własny pogląd na budowę poprawnych stosunków międzyrasowych. Po południu pojmali trzech elfów z zamiarem wydobycia z nich przydatnych informacji. Aby uchronić jeńców przed torturami Profesor napoił ich Serum Prawdy. Zgodnie z umową po przesłuchaniu jeńcy mieli zostać zwolnieni, ale w obozie huknęła wieść, że elfy udzielają schronienia ludzkim dezerterom. Kiedy ta wiadomość dotarła do uszu Komandora ten zaproponował elfom wymianę – więźniowie za uciekinierów. Najwyższa Kapłanka odrzuciła tę propozycję, nie pozostawiając dumnym żołnierzom wyboru – w obozie Federacji rozbrzmiały trąbki i całe wojsko Ekspedycji wymaszerowało w stronę obozowiska Elfów, aby mieczem i ogniem odzyskać to, czego im odmawiano.

Elfy nie dały sie zaskoczyć i wkrótce obie armie stanęły naprzeciw siebie. Rozlew krwi wydawał się nieunikniony, kiedy nagle pomiędzy wrogimi sobie oddziałami objawiła się Matka Wierzba – awatar elfiego bóstwa. Wezwała ona wszystkie dobre istoty do zjednoczenia się w obliczu potężnego zła. Uświadomiła zebranym, że odprawiane przez Ryboludzi rytuały przebudziły pradawnego Amura, który wraz z poplecznikami pragnie unicestwić Tebron w jego obecnej postaci.

Jej słowa skruszyły lód w sercach wojowników. Elfy i ludzie zdecydowali się połączyć siły i wspólnie bronić umocnionego przyczółka – obozu Federacji Karnae.

Na wrogów nie trzeba było długo czekać – z ciemności nocy na obrońców rzuciły się Koszmary dowodzone przez samego Amura. Zażarte walki trwały całą noc – potwory kilkakrotnie druzgotały obronną palisadę, którą wycieńczeni obrońcy z poświęceniem odbudowywali, trzymając potwory na dystans blaskiem elfich latarni. Popleczników zła nie ubywało, co więcej – zdawali się być niepodatni na ciosy. Dopiero kiedy sprzymierzonym udało się pojmać jednego z Koszmarów, ten na torturach zdradził im jedyny sposób na pokonanie Amura. Należało w tym celu wyłonić najgodniejszego spośród Wybrańców Ori, a następnie odprawić rytuał, który uczyni z niego awatara samego Cuthberta.

Wybrańcy ruszyli na poszukiwania składników niezbędnych do odprawienia rytuału, a wojownicy, pokrzepieni nadzieją, zebrali ostatnie siły i wraz z nastaniem świtu zepchnęli napastników do krasnoludzkiej warowni. Niestety, dogodne warunki obronne obiektu spowodowały, że Koszmary ponownie zdziesiątkowały armię sprzymierzonych i szykowały się do kontrataku. Na szczęście w tym momencie Czarodzieje i Kapłani ukończyli rytuał i na czele ludzkich i elfich oddziałów stanął sam Cuthbert. Bóg inkarnował się w postaci płomiennowłosej Wybranki Ori i poprowadził śmiałków w bój.

Siły zła rozpoczęły szybki odwrót. Kiedy armia Cuthberta dotarła w pobliże obozowiska Amurytów, by zniszczyć tubylczy totem i położyć kres egzystencji śmiercionośnego bóstwa, Koszmary porwały go z postumentu i wraz z Amurem rzuciły się w fale. Najodważniejsi ze sprzymierzonych popłynęli ich śladem, lecz uciekinierzy przepadli w ciemnych głębinach Bezkresnego Morza. Nad Tebronem znów zaświeciło słońce, a zagrożenie ze strony ciemnych mocy oddaliło się...ale czy zostało zażegnane na zawsze? Czy też nikczemny Amur pozostaje czujny, podstępnie przyczajony w morskich odmętach? Niech przyszłość przyniosie odpowiedzi!
[/center]

Galeria fotografii: https://picasaweb.google.com/111188916484958813699/Tenebris810Lipca2011
Do zobaczenia za rok!!! :)

Offline Tenebris

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 10
Odp: Tenebris
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 06, 2011, 04:40:00 pm »

Tenebris:
Zew Północy



W imieniu Stowarzyszenia Tenebris serdecznie zapraszamy na naszego
nowego, surviwalowego LARPa, dzięki któremu gracze po raz kolejny będą
mieli szansę przeniesienia się na fantastyczny kontynent Tebronu. Gra
rozpocznie się w sobotę 17 grudnia o godz. 17:00 i potrwa aż do
wczesnych godzin porannych dnia następnego. Teren gry tym razem
znajdzie się w granicach Stołecznego Miasta Poznania, bliższe
szczegóły wkrótce

Przed pięcioma miesiącami, podczas starcia złowrogich popleczników
Rybiego Króla ze zjednoczonymi siłami Elfów i Ludzi, obrońcy Tebronu
pojmali żywcem Amuryckiego Szamana. Ze względu na zagrożenie, jakie
stwarzał dla wszystkich żywych istot, wydrążono dla niego w skale
głęboki loch, w którym za magicznie zapieczętowanymi wrotami, pod
nieustanną strażą, miał spędzić resztę swego nędznego żywota.

Jego los zdawał się być przesądzony...aż do pewnego zimowego poranka,
kiedy wartownicy odkryli otwarte na oścież wrota lochu. Wewnątrz
spoczywały zmasakrowane ciała strażników z nocnej zmiany. Po jeńcu nie
było śladu.

Kiedy przerażeni żołnierze przybiegli co sił w nogach do obozu
sprzymierzonych, w obrębie palisady panował chaos. Mieszkańców fortu
obiegła już wieść o innym, równie dramatycznym wydarzeniu. Z
laboratorium alchemicznego zginęła prastara amurycka Księga,
przechowywana tam wraz z z całą dokumentacją i zbiorem naukowych
opracowań na jej temat. Jedyny świadek tego rabunku, młody adept
piromancji, został zaatakowany w środku nocy, kiedy samodzielnie
studiował najnowsze wyniki badań nad artefaktem. Kiedy konfratrzy
odnaleźli go nad ranem, student był ciężko ranny i w szoku, ale jego
zeznanie nie pozostawiało wątpliwości - Księga trafiła w ręce
zbiegłego Szamana, a on sam opuścił obóz przed paroma godzinami. To
właśnie na jej pożółkłych ze starości stronnicach zaklęta była wiedza
umożliwiająca Guślarzowi odprawienie szeregu mrocznych rytuałów,
prowadzących do przyzwania śmiercionośnego Rybiego Króla - Amura...

Awatar Cuthberta niezwłocznie powołała drużynę śmiałków, w skład której weszło:
- dwoje elfickich Tropicieli
- trzech Żołnierzy sił zbrojnych Cesarstwa Arche
- Gwardzista Ksieżyca
- ranny Piromanta i czuwający nad jego stanem Herbalista
- elficki Czarodziej
- Kapłanka Sybilli
- Templariusz Cuthberta
- Paladyn wraz z Trubadurem
- dwóch Krasnoludzkich Artylerzystów
- Traper
- Awanturnik
- Łowca Przygód
- Amuryta
- Kurier

Aby podkreślić niezwykłą rangę pościgu, na czele wyprawy stanął sam
Admirał Gwiezdnej Floty. Członków drużyny różniło wszystko, ale
jednoczył wspólny cel - dopadnięcie Szamana Amurytów, odebranie mu
śmiercionośnej Księgi i dostarczenie go przed oblicze Cuthberta -
żywego lub martwego.

Trop prowadził na północ.


Wszystkich zainteresowanych udziałem w grze prosimy o wybranie jednego
z wyżej wymienionych wakatów i zgłoszenie chęci uczestnictwa
wysyłając maila na adres tenebris.larp@gmail.com. Deklaracje
składane poprzez PW lub na forach internetowych nie będą uważane za
wiążące. Ze względu na charakter imprezy liczba graczy nie powinna
przekroczyć dwudziestu, dlatego zachęcamy do szybkiego obsadzania
wolnych miejsc. Ponieważ gra będzie się toczyła również w godzinach
nocnych, przy bardzo surowych warunkach pogodowych, kierujemy nasze
zaproszenie przede wszystkim do graczy pełnoletnich. Osoby
niepełnoletnie, które ukończyły 15 lat, mogą wziąć udział w LARPie
jedynie za zgodą rodziców i w towarzystwie pełnoletniego opiekuna.
Koszt akredytacji to 10zł, w cenie wejściówki organizatorzy gwarantują
smaczny prowiant, gorący napój i miejsce przy ogniskach.

Do zobaczenia na Północy!!!
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2011, 01:40:42 am wysłana przez Tenebris »

Offline Tenebris

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 10
Odp: Tenebris
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 29, 2011, 01:38:48 am »
Tenebris: Zew Północy
Debriefing fabularny




Wyprawa w pościgu za zbiegłym Szamanem Amurytów wyruszyła w drogę w środku nocy, kiedy morze namiotów i nieliczne nowe zabudowania uśpionego obozowiska tonęły w bladym, księżycowym blasku. Początkowo ślad prowadził prosto na północ, następnie uciekinier zboczył trochę na północny wschód. Po przekroczeniu rwącego nurtu rzeki Giliomach tropiciele długi czas krążyli w miejscu w poszukiwaniu tropów, po czym ostatecznie poprowadzili drużynę w kierunku północno zachodnim, wzdłuż podnóża gór Crainnare.

Przez całe dwa tygodnie podróż przebiegała niemal bez zakłóceń. Wszystkie niesamowite wydarzenia zaczęły się w piętnastym dniu ekspedycji, kiedy świeży trop przywiódł śmiałków nad spieniony nurt rzeki Glacnoise. Śmiałkowie spotkali tam wtedy czterech tajemniczych myśliwych - Elfów Północy, którzy zaoferowali się odprowadzić członków wyprawy do ich pobliskiej czatowni. Po drodze kolumna została zaatakowana przez śnieżnobiałego, humanoidalnego potwora - Yeti. Bestia okazała się być niezwykle silna i niebezpieczna. W walce z nią poległ dowódca wyprawy, Admirał Gwiezdnej Floty. Widząc to, świadomy zagrożenia przywódca elfów Północy rozkazał swoim podwładnym aby uciekali z członkami wyprawy do czatowni, podczas gdy on będzie osłaniał ich odwrót. Samotnie rzucił się na potwora, przypłacając życiem swoją odwagę.

Dzięki bohaterstwu swoich przywódców członkowie wyprawy dotarli bezpiecznie do elfickiej czatowni, skąd wkrótce wyruszyli dalej. Przetrzebiony oddział Elfów Północy postanowił im towarzyszyć. Prowadzeni po śladach Szamana przez trapera i elficką tropicielkę podróżni napotkali na swojej drodze liczne potwory - podobne kobietom upiory Banshee, Wilkołaki, Minotaura, Wiedźmokruka i Lodowego Trolla, a także magiczne, inteligentne stworzenie - Zagadkowego Krokodyla, który pomógł śmiałkom sforsować bród. Radą i pomocą służył śmiałkom nieoczekiwany sprzymierzeniec - Łowca Plugastwa, człowiek, który w pogoni za potworami zapędził się aż na daleką północ. Nie ustrzegli się jednak zdrady - Elfy Północy okazały się być w rzeczywistości nikczemnymi Doppelgangerami, a ich prawdziwe oblicze ukazał śmiałkom magiczny rytuał Elfickiego Czarodzieja.

Podróż przez lodowate strumienie, głębokie jaskinie i krasnoludzkie ruiny doprowadziła śmiałków do makabrycznego odkrycia. Pełgające światła lampionów odsłoniły wielką plamę lepkiej, organicznej substancji. Po bliższych oględzinach śmiałkowie wydobyli z mazi fragmenty poszarpanego płaszcza, a także szeroki pas i drewniany kostur. Ich pochodzenie nie budziło wątpliwości.
Przedmioty należały do Szamana Amurytów.
Od tego miejsca trop bezpowrotnie się urywał.

Zdezorientowani i wykończeni pościgiem śmiałkowie zrobili postój i rozbili obóz. Alfred Solari, który po tragicznej śmierci Admirała przejął dowodzenie nad grupą żołnierzy Arche, wysłał cesarskiego kuriera do Obozowiska Sił Sprzymierzonych z prośba o dalsze instrukcje. Dzięki dobrej kondycji, dużej mobilności i wrodzonej orientacji w terenie posłaniec przebył dzielący go od Obozowiska dystans 140 mil w ciągu sześciu dni. W drogę powrotną ruszył na świeżym wierzchowcu i już po dziewięciu dniach od rozstania ze śmiałkami był z powrotem nad brzegiem Glacnoise.

Kiedy zaczął opowiadać o sytuacji w obozie, śmiałkowie co chwilę mu przerywali. Niektórzy łapali się za głowę, potrząsając nią bezradnie, jęcząc i lamentując. Inni z wściekłością kopali w paleniska, przy akompaniamencie głośnych przekleństw ciskając w spienione nurty rzeki żarzące się polana. Z opowieści kuriera wyłaniała się wizja wydarzeń, która stawiała śmiałkom włosy na karku.

Szaman wciąż tkwił w swoim skalnym wiezieniu, pod strażą.
Księga wciąż była przedmiotem badań w laboratorium alchemicznym.
Powód wyruszenia śmiałków pozostaje dla mieszkańców obozowiska NIEZNANY.
Awatar Cuthberta rozkazuje śmiałkom niezwłocznie wracać do Obozowiska Sprzymierzonych w celu złożenia wyjaśnień.

Kurier nie powiedział nic więcej. Nie musiał. Śmiałkowie zrozumieli, że mroczne macki złowrogich sił wpakowały ich w śmiertelną pułapkę, a kręte ścieżki przeznaczenia mogą ich zawieść wprost na Sąd Wojenny... Kiedy podniecone krzyki drużyny przebrzmiały, w lodowatym, nieruchomym nocnym powietrzu zawisło niewypowiedziane pytanie o dalszy kierunek wyprawy i los wszystkich jej uczestników...


Serdecznie dziękujemy wszystkim graczom, którzy odpowiedzieli na Zew!
Galerię zdjęć z LARPa możecie zobaczyć tutaj: https://picasaweb.google.com/111188916484958813699/TenebrisZewPoNocy17Grudnia2011
a do dzielenia się wrażeniami zapraszamy do tego wątku: http://tenebris.larp.pl/forum/viewtopic.php?f=101&t=454
Na dalsze losy bohaterów wyprawy przyjdzie nam poczekać do wiosny, kiedy to spotkamy się na konwencie Pyrkon 2012 w Poznaniu :)
Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Do zobaczenia na Tebronie!

Offline miriada

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 94
    • Kompania Czarnego Gryfa
Odp: Tenebris
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 29, 2011, 04:57:13 pm »
Wcale mnie tu nie ma na zdjęciu  ;D

Offline Tenebris

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 10
Odp: Tenebris
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 31, 2012, 09:00:33 pm »


Kolejny rozdział historii o tych, którzy przypłynęli, żeby zdobyć, a zostali, by zrozumieć.

Już ponad rok upłynął od dnia, kiedy żeglarze z Federacji Karnae po raz pierwszy rzucili kotwicę u brzegów Tebronu. Przez ten czas, wraz z rdzennymi mieszkańcami Nowego Kontynentu, byli świadkami wielu dramatycznych wydarzeń. W kronikach tego świata z pewnością zostanie odnotowane powstanie Rybiego Króla, tajemnicza wyprawa na północ oraz tragiczna śmierć Admirała Gwiezdnej Floty. Dzisiaj, kiedy echa zeszłorocznej wojny powoli milkną, a mogiłę Renzo Piano okrywają pierwsze spadające liście, mieszkańcy Obozu Sprzymierzonych stopniowo uczą się życia w obrębie tych samych murów. Elfy, Krasnoludy, a nawet Amuryci, ściągają tam z różnych zakątków Tebronu, ciekawi zamorskich przybyszów. Pasażerowie okrętów Gwiezdnej Floty, choć nie raz z tęsknotą spoglądają na ocean, powoli przystosowują się do współistnienia z tubylcami.

Niestety, nie wszyscy.

Daleko poza obrębem murów, wśród drzew, dzień w dzień rozbrzmiewa szczęk oręża. Uciekinierowie z obozu, niezdolni do koegzystencji synowie i córki wszystkich ras, bezlitośnie mordują się nawzajem w leśnych ostępach. Czy sojusz Sprzymierzonych jest wystarczająco silny, żeby przetrwać w obliczu terroru buntowników? Czy nowym przywódcom społeczności wystarczy charyzmy, by przeciwstawić się nawoływaniom, aby wyprzeć Elfy za góry, a Ludzi zepchnąć do oceanu? Czy zaślepieni powszednimi konfliktami Sprzymierzeni będą w stanie dostrzec poważniejsze zagrożenie?

Niech bogowie czuwają nad ich snem. Gdy nastąpi Przebudzenie, mogą już nigdy nie ujrzeć świtu.


Zapraszamy Was serdecznie na LARPa Tenebris II: Przebudzenie. Gra odbędzie się w dniach 31 sierpnia - 2 września 2012 roku w okolicach Poznania. Fabuła będzie kontynuacją wątków prowadzonych na LARPach Tenebris 1/2: Bilet w jedną stronę, Tenebris, Tenebris: Zew Północy oraz Tenebris: Dzień Sądu. Dzięki szeregowi zmian w mechanice i sposobie prowadzenia rozgrywki będzie ona atrakcyjna zarówno dla graczy obeznanych ze światem, jak i tych, którzy na Tebronie pojawią się po raz pierwszy.

Zasady gry, mechanika, historia świata a także inne przydatne informacje dotyczące tegorocznej odsłony będą na bieżąco pojawiać się na:
Oficjalnej stronie LARPa Tenebris
Serdecznie zapraszamy do rejestracji na naszym
Forum Dyskusyjnym
oraz pilnego śledzenia naszej
Strony na Facebook'u.

Do zobaczenia na Tebronie!!!