Autor Wątek: Ogłoszenie rekrutacyjne dla "Misiów"  (Przeczytany 312 razy)

Offline Hisja

  • Moderator Globalny
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 275
Ogłoszenie rekrutacyjne dla "Misiów"
« dnia: Styczeń 18, 2016, 10:17:44 pm »
Ogłoszenie rekrutacyjne dla "misiów" czyli dla tych co są po raz pierwszy na Orkonie.

Jeśli jesteś "misiem" i chcesz zagrać na larpie "w świecie baśni i legend Orkonu" zgłoś się już dziś!

misiowka2016@gmail.com

W tytule maila wpisz "MIŚ"

Zgłoszenie powinno zawierać:
Imię i nazwisko i ewentualnie ksywę gracza
Imię i nazwisko i ewentualnie herb postaci
Klasę postaci
Informację czy zgłaszasz się do konkretnej drużyny czy my mamy dołączyć do kompletowanej drużyny z graczy zgłoszonych jednostkowo.
Można wysłać historię postaci, jednak nie jest ona wymagana.

Klasy postaci do wyboru:
Wojownik: postać może korzystać z tarczy i broni długiej powyżej 100 cm (brak limitu na drużynę)
Mag/Szaman: do wyboru ofensywny lub defensywny
Zwiadowca: postać może się skradać czyli może przez 5 min./1h. poruszać się ze skrzyżowanymi rękoma na piersi (ogólnolarpowy znak niewidzialności)
Bard: postać nie musi śpiewać, może opowiadać historie lub wykazywać się innym talentem, mechanicznie może skorzystać z hipnozy talentem: osoby podziwiające talent nie mogą walczyć przez okres prezentacji max do 5 min.- czas decyzją duszka może zostać wydłużony, umiejętność nie działa jeśli postać nie widzi lub nie słyszy talentu (zasłonięcie rękoma nie działa, materiałem tak).
Kapłan: postać służy konkretnemu bóstwu i modlitwą może uzyskać błogosławieństwo, które może wspierać różne działania, uzyskanie błogosławieństwa podlega decyzji duszka i jest zależne od zaangażowania w odegranie modłów.
Medyk: może leczyć i tworzyć mikstury proste.
W każdej drużynie musi być min. 1 przedstawiciel każdej profesji, lecz maksymalnie 2 (z wyjątkiem wojowników). W przypadku śmierci któregoś z przedstawicieli danej profesji może inna osoba przejąć jego funkcję w połączeniu ze swoją, ale działania wykonywane w ramach nowej profesji mają wtedy o 50% mniejszy efekt ponieważ postać nie jest mistrzem w nowej dziedzinie lecz uczniem zmarłego mistrza.
Mechanika będzie oparta na mechanice GG + informacje obecnie opublikowane + wyswig jako element wspomagający (z racji, że jest to larp drużynowy, każda drużyna będzie mieć przypisanego duszka, który może określić, że efekt działania może być lepszy lub gorszy od mechanicznego w zależności od odegrania ma to na celu naukę mniej doświadczonych graczy dobrego odgrywania).