Autor Wątek: kompetencje ochrony?  (Przeczytany 17169 razy)

Offline kamil'prozac'wegrzynowicz

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 54
kompetencje ochrony?
« dnia: Maj 13, 2006, 03:59:56 pm »
witam po dluzszej przerwie.

co w zasadzie bedzie robic ochrona, co by nie powtorzyly sie
przypadki z poprzedniego roku? chodzi o mozliwosc uzycia
troche radykalniejszych srodkow perswazji niz pogadanka.

wywalanie z orkonu, odganianie pijanych lebkow z okolicy
szukajacych burdy, problemy z pijanymi orkonowiczami.

jesli ochrona ma chodzic tylko i wygladac, to imho mija sie
to z celem.

idealy hippisowsko-fandomowe sa fajne ale tlumaczenia,
jakie zdarzaly sie na tym forum(bo to popsuje nastroj,
wszyscy sa inteligentni, itp.), nie wystarcza. ochrona ma
byc ochrona, a nie emerytami z tesco czy inszego spermarketu.

ja-prozac

Offline Fulko

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 573
kompetencje ochrony
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 14, 2006, 03:37:52 pm »
Fajnie by było też, gdyby na ochronie można było polegać w kwestii pilnowania obozu przed intruzami z zewnątrz. Oczywiście 100% bezpieczeństwa nigdy nie będzie, ale gdyby był chociaż jakiś widoczny system, byłoby to już coś...
They crossed the border an hour before dawn
Moving in lines through the day...

Offline Bestia

  • Jajakobyły
  • Administrator
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 6651
    • Konwent Fantastyki Steam&Sword
kompetencje ochrony
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 14, 2006, 06:11:47 pm »
Jest właśnie tworzy regulamin, wewnętrzny ochrony, który zostanie przedstawiony między innymi tu na forum jak tylko pracę nad nim się zakończą.

Zapewniam że jest to jeden z największych problemów ochrony, który postaramy się przedewszystkim naprawić.

Offline Sekta

  • GTM - Porucznik Rezerwy
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 1448
  • chyba boję się kobiet...
    • ja
kompetencje ochrony
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 21, 2006, 02:49:16 pm »
wiecie co wkur....scie mnie troswzke( tzn. zdenerwowaliscie):)  jakos nie przypominam sobie by w zeszłym roku ktos zgłosił do ochrony pobicie lub napastowanie .... wiec po co takie insynuacje.
nie czuliscie sie bezpiecznie( pomijajac delikatną sprawe Litwina- poza moimi kompetencjami). uwazacie ze pogadanka to lipa, trzeba był ponapierda...ac tych dresików , taak, to dpiero by była pokazowa akcja ochrony nie ma co, dalisbysmy im do wiwatu. ludzie co zwami. chcecie by na orkonie ochrona chodziła po zmierzchu z latarkami i llegitymowała wszystkich z znaczków a kto nie wypierda...lała poza obóz, oto wam chodzi? ludzie zastanówcie sie najpierw co piszecie a pózniej wysyłajcie , oki bo krew mi sie burzy z głópoty niektórych.
ochrona jest dobra taka jak była tylko trzeba poprawic troche szczegółów, np. by była bardziej widoczna i pokazowa , np. sprawdzała wetów w nocy czy mają znaczki :) itp..
no wiec mozecie juz mnie atakowac słucham :evil:

Wywaliłem całą tę bezsensowną pisaninę i sporą część sensownej polemiki z bezsensowną pisaniną. To wszystko już było, więc po raz ostatni powtarzam: OCHRONA NA ORKONIE NIE BĘDZIE NIKOGO BIŁA ANI ŁAMAŁA PRAWA W INNY SPOSÓB. OCHRONA  NIE BĘDZIE DBAŁA O BEZPIECZEŃSTWO OSÓB I ICH MIENIA, JEŻELI TE OSOBY SAME NIE PRZEJAWIAJˇ CHĘCI WSPÓŁPRACY Z OCHRONˇ I DOPUSZCZAJˇ SIĘ ZANIEDBAŃ W TYM ZAKRESIE!
Jako "słowo na niedzielę" w tym temacie przeczytajcie poniższy post Blepfuja.

MoD KozioU!
tak się kończą nocne igraszki.. .....               

Offline Blepfuj

  • Wskrzeszobiorca
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 243
  • 86121013...
kompetencje ochrony
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 22, 2006, 12:13:04 am »
A ode mnie tylko: Jak ktoś ma zamiar coś napisać jeszcze w tym wątku, to niech u licha przeczyta cały ten topic! Bo nic, absolutnie nic nie zostało nowego powiedziane w ostatnich postach. Zamieńcie sobie outputy na inputy!
gdzie?

Offline telefax

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 406
kompetencje ochrony
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 12, 2006, 11:58:35 am »
Bestia - czas sie konczy a "regulaminu" nie ma... wypadaloby zeby pojawil sie na tyle wczesnie zeby mozna bylo o nim pogadac, zmienic go (zoptymalizowac?) i zeby WSZYSCY MOGLI SIE Z NIM ZAPOZNAC, jak sam dobrze wiesz 99% ludzi nie czyta regulaminow zadnych bo po co? a tak bedzie na stronie, forum i w informatorze wiec jak ktos nie zna to jego problem, nieznajomosc prawa szkodzi, prada?

Sekta - duzo racji masz ale ochrona nie jest dobra - jest przecietna - i nawet przy obecnych warunkach i mozliwosciach da sie ja zrobic lepiej, pomysly na to jak sa w innym temacie wiec niebede tu offowal, pozatym masa racji, bicie dresow sie nie sprawdza (zaznaczam ze w tej akurat sytuacji ;>) zwlaszcza ze nikt niebedzie pilnowal (z bronia, najlepiej palna) czy dresy nie wroca z furgonetka znajomych w najmniej odpowiednim momencie, prawda?

jeszcze jedna sprawa, do Bestii / Sekty / Zsa-Zsy / KozioU!a / Schamanna: czy moglibyscie napisac jakie maja byc prawa i obowiazki ochrony z punktu widzenia Orgow? w skrocie, kilka punktow i wywiesic to zeby wszyscy wiedzieli czego sie spowdziewac zanim Bestia powiesi full wypas regulamin wersja 1.0 build 346583?
powyzsze informacje w k100% pokrywaja sie z rzeczywistoscia

zmeczenie jest fikcja

Offline Bestia

  • Jajakobyły
  • Administrator
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 6651
    • Konwent Fantastyki Steam&Sword
kompetencje ochrony
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 13, 2006, 10:10:34 am »
Cytuj
Bestia - czas sie konczy a "regulaminu" nie ma... wypadaloby zeby pojawil sie na tyle wczesnie zeby mozna bylo o nim pogadac, zmienic go (zoptymalizowac?) i zeby WSZYSCY MOGLI SIE Z NIM ZAPOZNAC, jak sam dobrze wiesz 99% ludzi nie czyta regulaminow zadnych bo po co? a tak bedzie na stronie, forum i w informatorze wiec jak ktos nie zna to jego problem, nieznajomosc prawa szkodzi, prada?


Termin to mniej więcej za tydzięń. Nie wcześniej mam końcówe sesji, (może uda się w 1 terminie :P ), po tym terminie będe zajmował się wszystim innym.


Cytuj
jeszcze jedna sprawa, do Bestii / Sekty / Zsa-Zsy / KozioU!a / Schamanna: czy moglibyscie napisac jakie maja byc prawa i obowiazki ochrony z punktu widzenia Orgow? w skrocie, kilka punktow i wywiesic to zeby wszyscy wiedzieli czego sie spowdziewac zanim Bestia powiesi full wypas regulamin wersja 1.0 build 346583?


I to będzie w regulamnie - a w każdym razie taki jest plan :)

Offline Guzik

  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 3
Odp: kompetencje ochrony?
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 20, 2007, 01:38:05 pm »
nie no ciagle to samo....

sekta moze zrobimy eksperymeny i zaopatrzymy ochrone w bron ostra... a karzde przewinienie np. gosc pytany o plakietke odpowiadajacy "mam ja w dupie" bedzie kasowany na miejscu... ja nie mam nic przeciwko... jak tego sie od ochrony oczekuje to ja jestem za....

do cholery kto wypisuje takie glupoty??

 Zmieniamy ochrone ochotnicza w sily szybkiego reagowania z uprawnieniami FBI

Offline Bestia

  • Jajakobyły
  • Administrator
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 6651
    • Konwent Fantastyki Steam&Sword
Odp: kompetencje ochrony?
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 20, 2007, 01:44:01 pm »
Guzik popatrz na daty tych postów.

Offline Shiva

  • Samozwańczy Org-zadymiarz
  • Administrator
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 235
Odp: kompetencje ochrony?
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 17, 2008, 10:00:56 pm »
Um... odważę się...
<odkaszlnięcie>
Hej. Co z ochroną w tym roku?
<myk pod koc i czekać na odgłos strzału>
"Nie, nie jestem Ania."

Offline Kędzior

  • Prezydent
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 772
  • Da ba di da ba dai
    • Międzynarodowy Serwis Informacyjny
Odp: kompetencje ochrony?
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 05, 2008, 09:12:21 pm »
Ochrona bedzie!!

Dumnie bedzie bronila praw czlowieka, elfa, krasnoluda i ras pomniejszych (Z wyjatkiem hobbitow z syndromem Bestii ktore rasa pomniejsza zdecydowanie nie sa).

Bedzie stala ramie w ramie, falanga chroniac bram Orkonu.

Bedzie pomagala slabszym.

Bedzie radzila tym mniej obdarzonym intelektualnie.

Bedzie szerzyla cechy szlachetne.

Bedzie dzielila sie herbata i ciasteczkami.

Bedzie wiecznie wspanialomyslna wobec braci i siostr Orkonu, lecz bezlitosna wobec ich wrogow.

Wrog Orkonu bedzie wrogiem Ochrony.

Przyjaciel, przyjacielem.

Bedzie wiernie sprawdzala plakietki. Tak swych lubych jak i znienawidzonych.

Bedzie patrolowala oboz w jak najbardziej widoczny sposob (Z pewnego punktu widzenia, jest to stwierdzenie logiczne)

Bedzie swiecila po oczach nieznajomym i nierozpoznawalnym, w celu identyfikacji.

Bedzie koncentrowala swa sile i uwage na tych co na konwencie bezpiecznie sie nie czuja.

Bedzie dumnie nosila swe odblaskowe kamizelki.

Bedzie dumnie szerzyla slowo dowodcy krotkofalowkami.

Bedzie dbala o baterie i prad zasilajacy te maszyny przekazu.

Bedzie wiedziala gdzie ostatnio bylo cos jej przekazane.

Bedzie. Bo byc musi.


(Wbrew pozorom, jest to na temat kompetencji Ochrony, aczkolwiek w troszke bardziej demagogiczny sposob zaprezentowane...)

Offline Sekta

  • GTM - Porucznik Rezerwy
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 1448
  • chyba boję się kobiet...
    • ja
Odp: kompetencje ochrony?
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 06, 2008, 04:56:38 pm »
ok. chcecie wilka z lasu wywabić? o o chodzi? tak..? dobrze...dobrze
tak się kończą nocne igraszki.. .....               

Offline Sekta

  • GTM - Porucznik Rezerwy
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 1448
  • chyba boję się kobiet...
    • ja
Odp: kompetencje ochrony?
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 06, 2008, 05:20:29 pm »
ok. mogę już powiedzieć oficjalnie, że w tym roku Ja do spółki z Fulkiem robimy ochronę..na dobre lub na złe...
Kędzior ma w ten swój zwichrowany sposób b. dużo racji co do kompetencji ochrony...
nie zgodzę sie tylko z dzieleniem sie ciastkami >:D
w tym roku będę kładł nacisk na jeszcze większe zaangażowanie członków ochrony...
i oczywiście postaram sie przed orkonem i juz na nim samym o zwiększenie świadomości (współpracy) zwykłych orkonowiczów z ochroną...
czas pokaże czy razem odniesiemy sukces..
pozdr.
tak się kończą nocne igraszki.. .....               

Offline Dźwiedź

  • Grupa Scenariuszowa
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 2207
  • Niedźwiedź mający święty spokój...
Odp: kompetencje ochrony?
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 06, 2008, 05:45:58 pm »
Ej - a gdzie "Pozdrawiam Was Towarzysze z Ochrony Orkonu" ;)
Mogą się poczuć niedocenieni.
Autobiografia Tytuł: Chichoczący niedźwiedź Podtytuł: Ja - Bydle.

Offline Kędzior

  • Prezydent
  • Użytkownicy
  • Wiadomości: 772
  • Da ba di da ba dai
    • Międzynarodowy Serwis Informacyjny
Odp: kompetencje ochrony?
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 06, 2008, 05:56:49 pm »
Wiesz, pisalem to machajac mala czerwona flaga.